"Materia prima folosita pentru obtinerea acestor trei sortimente este fileul din piept de pui de la Agricola Bacau. De la inceputul anului, produsele pre-gatite Sav'Or si semipreparatele Agricola Bacau au inregistrat o crestere cantitativa de 64 % fata de perioada similara din 2006 si datorita acestui lucru vom continua promovarea acestor produse si in 2007", a declarat pentru NewsIn, presedintele Agricola Bacau, Gheorghe Antochi. Acesta a precizat ca pentru promovarea acestor produse in acest an, Agricola Bacau a alocat un milion de euro, suma similara cu cea cheltuita in 2006.

"Cele mai vandute sortimente din gama Sav'Or sunt Cordon Bleu si Schnitzel de pui. Totusi, in perioadele premergatoare sarbatorilor de Paste sau de Craciun, cand este post, vanzari semnificative inregistreaza si produsele pre-gatite vegetale. Alaturi de produsele Sav'Or, o pondere semnificativa in totalul vanzarilor este detinuta de semipreparatele Agricola Bacau, foarte cautate in HoReCa", a mentionat Antochi.

Potrivit presedintelui Agricola Bacau, produsele pre-gatite si semipreparatele din carne sunt comercializate prin retelele internationale de tip cash & carry, hipermarket si supermarket, cat si prin reteaua proprie de magazine.

In 2006, Agricola a realizat o cifra de afaceri de 246,15 milioane lei si pentru acest an se estimeaza o cifra de afaceri de 252,3 milioane lei. Agricola Bacau este un grup de firme format din Agricola International, Comcereal, Aicbac, Europrod, Conagra, Agriconstruct si Bac Print.