Agricola Bacau va lansa pe 1 iunie, sub brandul Sav\'Or, trei noi produse pre-gatite din carne de pui, obiectivul pentru acest an fiind ca aceste produse sa detina o pondere de 12% din cifra de afaceri
"Materia prima folosita pentru obtinerea acestor trei sortimente este fileul din piept de pui de la Agricola Bacau. De la inceputul anului, produsele pre-gatite Sav'Or si semipreparatele Agricola Bacau au inregistrat o crestere cantitativa de 64 % fata de perioada similara din 2006 si datorita acestui lucru vom continua promovarea acestor produse si in 2007", a declarat pentru NewsIn, presedintele Agricola Bacau, Gheorghe Antochi. Acesta a precizat ca pentru promovarea acestor produse in acest an, Agricola Bacau a alocat un milion de euro, suma similara cu cea cheltuita in 2006.

"Cele mai vandute sortimente din gama Sav'Or sunt Cordon Bleu si Schnitzel de pui. Totusi, in perioadele premergatoare sarbatorilor de Paste sau de Craciun, cand este post, vanzari semnificative inregistreaza si produsele pre-gatite vegetale. Alaturi de produsele Sav'Or, o pondere semnificativa in totalul vanzarilor este detinuta de semipreparatele Agricola Bacau, foarte cautate in HoReCa", a mentionat Antochi.

Potrivit presedintelui Agricola Bacau, produsele pre-gatite si semipreparatele din carne sunt comercializate prin retelele internationale de tip cash & carry, hipermarket si supermarket, cat si prin reteaua proprie de magazine.

In 2006, Agricola a realizat o cifra de afaceri de 246,15 milioane lei si pentru acest an se estimeaza o cifra de afaceri de 252,3 milioane lei. Agricola Bacau este un grup de firme format din Agricola International, Comcereal, Aicbac, Europrod, Conagra, Agriconstruct si Bac Print.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri