Compania specializata in fabricarea produselor de zidarie Ceramica Iasi a afisat pe trimestrul I din 2007 un profit net de 2,6 milioane lei, dublu fata de intervalul similar din 2006, pe fondul unei extinderi a afacerii.

Cifra de afaceri realizata in primul trimestru a fost de 9,7 milioane lei, cu 37% mai mare fata de perioada similara din 2006, potrivit datelor citate de NewsIn. Rezultatele bune din perioada ianuarie-martie 2007 au fost obtinute pe fondul unei cresteri sutinute, cu aproape 50%, a rezultatului din exploatare, de la 2,18 milioane lei in primul trimestru din 2006, pana la 3,24 milioane lei. In primele trei luni din 2006, Ceramica Iasi a raportat un profit net de 1,3 milioane lei si o cifra de afaceri de 7,07 milioane lei.

Ceramica SA Iasi a afisat pentru anul trecut un profit de sase milioane lei, in scadere cu peste 31% fata de 2005, in conditiile unor investitii masive intr-o noua linie de productie. Cifra de afaceri a Ceramica, in 2006, a fost de 40,66 milioane lei (12 milioane euro), in crestere cu 12% fata de anul precedent, cand compania a raportat o cifra de afaceri de 36,25 milioane lei (9,86 milioane euro).

Anul trecut compania a achizitionat active in valoare totala de 25,54 milioane lei (7,5 milioane euro), in cadrul investitiei pentru noua linie de productie a blocurilor ceramice, inaugurata in octombrie.

Ceramica Iasi are un capital social de 8,16 milioane lei, divizat in 16,3 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,50 lei. Actionarul majoritar al Ceramica este asociatia salariatilor, care controleaza 41,5% din pachetul total de actiuni.

Titlurile Ceramica se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul CERE. Compania are o capitalizare de 197,54 milioane lei (60,4 milioane euro), aferenta cotatiei de 12,10 lei, inregistrata in sedinta de ieri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri