Electrolux Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de electrocasnice, a raportat in primul trimestru o cifra de afaceri de peste 115 milioane lei, datorita concentrarii pe anumite nise de piata, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
Piata de electrocasnice a inregistrat in primul trimestru o crestere cu 12% comparativ cu 2006, au mai precizat reprezentantii companiei. Electrolux Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 498 de milioane lei, in scadere cu 7% fata de anul precedent cand a raportat afaceri de 549 de milioane lei.

"Intrarea Romaniei in Uniunea Europeana reprezinta ralierea normelor romanesti la cele europene si standardizarea, in sens pozitiv, nevoilor clientilor, ceea ce pentru Electrolux a inseamnat o dezvoltare a segmentelor nisa si o crestere per ansamblu", au adaugat reprezentantii Electrolux. Unicul punct de productie Electrolux din Romania este fabrica din Satu Mare.

Pana in prezent, compania a investit aproximativ 30 milioane euro in fabrica din Satu Mare pentru introducerea si dezvoltarea unor tehnologii noi, dezvoltarea de bunuri competitive, reorganizarea sistemului de management si imbunatatirea conditiilor de lucru.

"Pentru 2007, ne propunem obiective care continua drumul inceput, vizand, in primul rand, dezvoltarea unor produse care sa raspunda cererii, dezvoltarea fabricii si a procesului de munca si pastratea celui mai bun procentaj SCR (service call rate – aragaze care nu necersita reparatii in perioada de garantie)", au conchis reprezentantii Electrolux.

Electrolux este al doilea producator de electrocasnice din lume, avand mai mult de 40 milioane produse vandute in 150 de tari anual. Electrolux este producator de aspiratoare, masini de spalat, congelatoare si frigidere, iar printre brandurile sale se numara AEG, Zanussi, Eureka si Frigidaire.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri