Unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul retailului Carrefour Romania a lansat luna aceasta pe piata romaneasca serviciile de turism ale grupului prin agentia Carrefour Voiaj ce numara in prezent patru puncte de lucru, potrivit informatiilor publicate pe pagina de internet a companiei.
Cele patru puncte de lucru din tara ale companiei Carrefour Voiaj se afla in Ploiesti, Brasov si Bucuresti (in centrele comerciale Carrefour Baneasa si Carrefour Militari).

Carrefour Voiaj ofera clientilor servicii precum "cardul Carrefour" si "serviciul bilete de avion". Agentiile Carrefour Voiaj ofera consiliere clientilor pentru alegerea celei mai potrivite optiuni de a ajunge la destinatia dorita, acestia avand posibilitatea de a se informa, de a rezerva locuri si de a cumpara bilete de avion, pe zboruri regulate, interne si internationale, pentru aproape orice destinatie si companie aeriana. Totodata agentia de turism Carrefour Voaiaj ofera bilete de avion pentru clasele Economy si Business, catre cele mai mari orase din lume.

Carrefour Voiaj este divizia agentiei Carrefour Voyages care a fost infiintata in anul 1990 si are peste 90 de puncte de lucru in Franta. In 2005, Divizia de turism a grupului Carrefour a inregistrat venituri de aproximativ 224 milioane euro.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Compania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Carrefour Romania isi va extinde anul acesta, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj- Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri