Cresterea de peste 50 % a vanzarilor a fost determinata de performantele marcilor din portofoliul Ursus Breweries, investitiilor realizate in ultimul an, dar si reducerii sezonalitatii, in contextul unui sezon cald prelungit.

"Am avut un trimestru foarte bun, in care evolutia marcilor noastre a dus la vanzari peste asteptari. Timisoreana si-a continuat performanta spectaculoasa, dublandu-si vanzarile in aceasta perioada si consolidandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania din punct de vedere al volumelor", a declarat presedinte Ursus Breweries, Dieter Schulze.

Acesta a precizat ca Ursus si-a consolidat pozitia de lider pe segmentul premium, cu o crestere a volumelor de peste 20 %, in timp ce vanzarile Ciucas au crescut cu peste 30%.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller este al doilea producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24 %, potrivit MEMRB. Compania are patru fabrici de bere, in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov si peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Cuicas, Stejar si Pilsner Urquell.