MOL Romania a obtinut in primul semestru din 2007 un profit mai mare cu 6% fata de perioada similara a anului trecut, odata cu scaderea cu 7% a cifrei de afaceri, pana la valoarea de 255 milioane euro
Rezultatele au fost influentate de diminuarea retelei de benzinarii, in urma unei tranzactii cu Petrom, prin care Mol a vandut 30 de statii si a cumparat 11.

Totodata, eficientizarea retelei a dus la o crestere a volumului vanzarilor pe statie cu 11,4%.

Compania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind continuarea procesului de eficientizare a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii complexe si de buna calitate.

In 2007 MOL Romania va investi 15,4 milioane de euro pentru a-si extinde reteaua de benzinarii cu noua statii, atat prin investitii greenfield, cat si prin achizitii. In perioada 2008-2010, MOL va pastra un ritm sustinut de crestere a investitiilor.

Totodata, MOL Romania isi va concentra activitatea si pe cresterea activitatii diviziei de lubrifianti, prin dezvoltarea portofoliului acestor produse si a celui pentru produsele de ingrijire auto. De asemenea, compania se va concentra si pe cresterea calitatii produselor, a serviciilor post-vanzare si stabilirea de parteneriate de lunga durata.

Cota de piata a grupului MOL in Romania a scazut cu 1,2% pana la 11,7% in primul semestru al anului, din cauza reducerii numarului de benzinarii, iar vanzarile de combustibil au scazut cu 3,8%, a anuntat joi MOL in raportul financiar semestrial. Dupa vanzarea a 30 de statii catre Petrom si achizitia altor 11 benzinarii, volumele totale din retail ale grupului MOL au scazut cu 0,4% in primele sase luni ale acestui an, pe fondul scaderii vanzarilor de combustibili in Romania cu aproape 4%, in conditiile vanzarii celor 19 benzinarii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri