Rezultatele au fost influentate de diminuarea retelei de benzinarii, in urma unei tranzactii cu Petrom, prin care Mol a vandut 30 de statii si a cumparat 11.

Totodata, eficientizarea retelei a dus la o crestere a volumului vanzarilor pe statie cu 11,4%.

Compania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind continuarea procesului de eficientizare a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii complexe si de buna calitate.

Citeste si:

In 2007 MOL Romania va investi 15,4 milioane de euro pentru a-si extinde reteaua de benzinarii cu noua statii, atat prin investitii greenfield, cat si prin achizitii. In perioada 2008-2010, MOL va pastra un ritm sustinut de crestere a investitiilor.

Totodata, MOL Romania isi va concentra activitatea si pe cresterea activitatii diviziei de lubrifianti, prin dezvoltarea portofoliului acestor produse si a celui pentru produsele de ingrijire auto. De asemenea, compania se va concentra si pe cresterea calitatii produselor, a serviciilor post-vanzare si stabilirea de parteneriate de lunga durata.

Cota de piata a grupului MOL in Romania a scazut cu 1,2% pana la 11,7% in primul semestru al anului, din cauza reducerii numarului de benzinarii, iar vanzarile de combustibil au scazut cu 3,8%, a anuntat joi MOL in raportul financiar semestrial. Dupa vanzarea a 30 de statii catre Petrom si achizitia altor 11 benzinarii, volumele totale din retail ale grupului MOL au scazut cu 0,4% in primele sase luni ale acestui an, pe fondul scaderii vanzarilor de combustibili in Romania cu aproape 4%, in conditiile vanzarii celor 19 benzinarii.