Romania Hypermarche, operatorul hipermarketurilor Cora in tara, a inregistrat anul trecut un profit net de 19,12 milioane lei (5,4 milioane euro), de peste doua ori mai mare decat cel raportat in 2005, potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice.
Romania Hypermarche a avut in 2006 o cifra de afaceri de 1,05 miliarde lei (300,4 milioane euro), in crestere cu aproximativ 70% fata de anul trecut, potrivit informatiilor publicate pe pagina Ministerului Finantelor Publice. Compania a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de aproape 640 milioane lei (177 milioane euro), in crestere cu 56% fata de anul precedent si cu un profit net de 8,7 milioane lei.

Reteaua Cora are trei magazine la noi in tara, doua in Bucuresti si unul in Cluj Napoca. Primul magazin Cora a fost deschis in 2003, in cartierul Pantelimon, cu o investitie de 50 milioane euro, iar ce de-al doilea a fost inaugurat in luna septembrie a anului trecut, in zona Lujerului, investitia fiind de 40 milioane euro. Compania Romania Hypermarche a investit anul trecut peste 20 milioane de euro in cel de-al treilea hipermarket din Romania, inaugurat la Cluj, potrivit NewsIn.

Compania vrea sa investeasca pe termen lung in Romania circa 500 milioane euro si sa deschida 14 hipermaketuri.

Cora face parte din portofoliul de marci al grupului franco-belgian Louis Delhaize, prezent in Romania si prin intermediul magazinelor de discount Profi. La nivel mondial, grupul detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri