Dupa investitii substantiale in echipamente tehnologice de ultima generatie, compania sibiana Flaro poate produce aproape orice componenta din plastic cu greutate maxima de pana la 600 g.
“Am investit in ultimii 3 ani peste 2 milioane euro in echipamente tehnologice si am renovat spatii de productie, activitati care sa ne permita extinderea pe noi proiecte ale clientilor de portofoliu, dar si dezvoltarea catre noi domenii” – declara Ani Capatana, general manager Flaro.

Ca o consecinta a investitiilor in productia de componente mase plastice pentru industria electrotehnica, auto etc, compania prognozeaza in acest an venituri de peste 3,5 mil.euro, cu 15% mai mult decat in 2006 pe acest sector de productie.

Pentru urmatorii 3 ani, Flaro isi propune ca obiectiv financiar un rulaj de peste 10 milioane euro din activitatea de productie de componente mase plastice.

Rezultatele noii strategii de dezvoltare sunt deja vizibile: anul acesta Flaro a inceput colaborarea cu unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de echipamente electrice de joasa tensiune si de solutii de automatizare – Moeller. Tot in 2007 producatorul italian Vimar, partener Flaro de peste 6 ani, si-a extins activitatea, transferand catre compania sibiana productia de noi componente din mase plastice. Asimilarea de noi produse va determina cresterea progresiva a rulajului pe acest client, cu aproximativ 50% (echivalent a peste 250.000Euro) mai mult comparativ cu anul trecut.

Pana la sfarsitul acestui an, Flaro isi propune, de asemenea, sa isi extinda portofoliul de clienti care activeaza atat pe piata industriei auto cat si electrotehnica. In prezent compania se afla in diferite faze de colaborare cu noi firme precum: FCI, Schneider Electric – Franta, Hella – Germania, Emerson.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri