"Jeronimo Martins SGPS a adaugat Rusia pe lista tarilor in care intentioneaza sa-si extinda reteaua, lista care include deja Romania si Ucraina", a declarat directorul executiv al companiei Jeronimo Martins SGPS, Alexandre Soares dos Santos citat de publicatia portugheza Jornal de Negocios.

Soares dos Santos a adaugat ca a vizitat de curand Rusia unde a descoperit "o piata cu un potential extraordinar unde consumatorii vor sa aiba acum bunuri pe care inainte nu le puteau achizitiona". Acesta a mai spus ca este constient de dificultatile cu care compania va trebui sa se confrunte in expansiunea sa, incluzand aici diferentele lingvistice, dar si eventualele parteneriate in care Jeronimo Martins va fi implicata.

Intre timp, grupul Jeronimo Martins isi continua expansiunea in Polonia unde a inaugurat al 1.000-lea magazin al retelei si unde intentioneaza sa opereze 1.265 de unitati pana in 2009 si 1.700 in 2015, cu un ritm de 120 de magazine deschise pe an, potrivit Jornal de Negocios.

Citeste si:

Grupul Jeronimo Martins a inregistrat vanzari totale de aproximativ 2,4 miliarde euro in primul semestru al anului 2007, in crestere cu 19,3% fata de perioada similara a anului trecut si un profit net de 41,7 milioane euro, mai mare cu 12,3% fata de anul precedent, potrivit raportului financiar al companiei. Cifra de afaceri generata de lantul de magazine Biedronka pe care le opereaza in Polonia a cresut cu 34,2%, iar castigurile inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) au fost de 58,7 milioane euro, in crestere cu 49,1%.

Compania Jeronimo Martins si-a inceput activitatea in domeniul alimentar in anii 1980, in Portugalia. In prezent, grupul este liderul pietei portugheze de retail prin supermarketurile Pingo Doce, hipermarketurile Feira Nova si magazinele Recheio care activeaza pe segmentul cash&carry si are peste 34.000 de angajati.