Prutul S.A. din Galati, cea mai veche fabrica de ulei din Romania, a inregistrat in august o crestere cu 67% a vanzarilor de ulei marca Spornic, acelasi ritm avandu-l ši celelalte marci din portofoliul companiei, Picasol ši Prutul. Conform estimarilor firmei, marca Spornic a obtinut luna trecuta o cota de piata de circa 12%.

„Mentinerea unui raport pret-calitate cat mai bun a creat premisele realizarii unei cifre de afaceri in primul semestru de 17 milioane euro, mai mult cu 31% fata de prima jumatate a anului trecut”, a precizat Mirela Olarescu, director Marketing & PR al Prutul.

„La baza strategiei actuale a companiei noastre stau cercetarea ši intelegerea tendintelor pietei, dezvoltarea de produse noi, moderne, cu beneficii reale pentru consumator. «Spornic Masline», realizat din uleiuri de cea mai buna calitate, dupa o reteta atent controlata, este cel mai recent exemplu de produs nou introdus in portofoliul fimei. «Spornic Masline» este un amestec de uleiuri de floarea soarelui ši de masline extra-virgin, care imbina armonios savoarea gustului de masline cu proprietatile sale curative” a spus Olarescu.
Produsul este prezentat in ambalaj de 1 litru ši va beneficia de distributie nationala.

Compania cu actionariat privat autohton este unul dintre primii patru producatori de ulei vegetal de pe piata romaneasca, care se ridica la circa 250.000 tone/an, principalii concurenti fiind Bunge, Cargill ši Argus.