Prutul S.A. din Galati, cea mai veche fabrica de ulei din Romania, a inregistrat in august o crestere cu 67% a vanzarilor de ulei marca Spornic, acelasi ritm avandu-l i celelalte marci din portofoliul companiei, Picasol i Prutul. Conform estimarilor firmei, marca Spornic a obtinut luna trecuta o cota de piata de circa 12%.

„Mentinerea unui raport pret-calitate cat mai bun a creat premisele realizarii unei cifre de afaceri in primul semestru de 17 milioane euro, mai mult cu 31% fata de prima jumatate a anului trecut”, a precizat Mirela Olarescu, director Marketing & PR al Prutul.

„La baza strategiei actuale a companiei noastre stau cercetarea i intelegerea tendintelor pietei, dezvoltarea de produse noi, moderne, cu beneficii reale pentru consumator. «Spornic Masline», realizat din uleiuri de cea mai buna calitate, dupa o reteta atent controlata, este cel mai recent exemplu de produs nou introdus in portofoliul fimei. «Spornic Masline» este un amestec de uleiuri de floarea soarelui i de masline extra-virgin, care imbina armonios savoarea gustului de masline cu proprietatile sale curative” a spus Olarescu.
Produsul este prezentat in ambalaj de 1 litru i va beneficia de distributie nationala.

Compania cu actionariat privat autohton este unul dintre primii patru producatori de ulei vegetal de pe piata romaneasca, care se ridica la circa 250.000 tone/an, principalii concurenti fiind Bunge, Cargill i Argus.