Potrivit conducerii firmei, de la inceputul anului viitor compania va lansa o noua gama de branzeturi sub brandul Albalact. Compania Albalact este unul dintre primii cinci producatori de lactate de pe piata romaneasca.

Unitatea de productie a fost realizata la cele mai competitive standarde europene in domeniu si i-a fost alocata o suprafata de 11.000 de metri patrati, dintr-un total de 50.000 de metri patrati de teren de care dispune compania in Oiejdea. Din totalul sumei investite de producatorul roman de lactate, 3 milioane de euro au fost alocate construirii cladirii, iar restul in dotarea acesteia din punct de vedere tehnologic, cu echipamente de productie si instalatii la nivel european.

Noua unitate de productie a fost dotata cu linii tehnologice de industrializare a laptelui si destinate fabricarii produselor proaspete din lapte, aceasta avand o capacitate de procesare de 200.000 litri pe zi, anunta NewsIn.

"Decizia noastra de a construi o fabrica noua poate fi considerata si un raspuns la increderea pe care o avem din partea clientilor nostri. Ei sunt cei care apreciaza produsele Albalact si datorita lor suntem astazi printre primii producatori romani de lactate. Dorinta lor de a avea produse fabricate de Albalact Alba Iulia ne-a determinat sa construim aceasta fabrica noua", a declarat Raul Ciurtin, presedintele companiei Albalact.

In noua unitate de productie a Albalact se vor fabrica produse proaspete din lapte din gama actuala a companiei, iar pentru viitorul apropiat producatorul din Alba intentioneaza sa lanseze pe piata noi produse sub cele mai cunoscute branduri - Fulga si Zuzu.

Citeste si:

Prima fabrica Albalact, aflata intr-un proces continuu de modernizare tehnologica, va fi retehnologizata cu echipamente de productie a mai multor sortimente de branzeturi traditionale romanesti.
"Am hotarat sa ne extindem paleta de produse cu mai multe feluri de branzeturi. Si in acest caz am luat in calcul faptul ca am sesizat la multi dintre clientii nostri dorinta de fidelizare, tendinta de a opta pentru un singur producator, la care vor sa gaseasca toata gama de produse lactate - lapte, iaurt, smantana, branzeturi", a mai afirmat Raul Ciurtin.

Fondurile investite de compania Albalact in construirea si dotarea noii fabrici provin din surse proprii, fonduri SAPARD si credite bancare. Parte integranta a strategiei de dezvoltare a companiei pe termen mediu si lung, Albalact intentioneaza sa lanseze pe piata noi game de produse pe baza de lapte, dar aceste proiecte se afla inca in faza de prospectare a nevoilor pietei.
Compania Albalact Alba Iulia a inregistrat in prima jumatate a anului 2007 o crestere cu 76,73% a cifrei de afaceri, ajungand la 74.819.977 lei (23.873.637 euro), fata de aceeasi perioada a anului 2006, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 42.333.880 lei (11.900.000 euro).

Tot pe primele sase luni ale anului 2007, profitul companiei a inregistrat o crestere cu 1137,14% ajungand la 6.853.847 lei (2.186.933 euro), fata de aceeasi perioada a anului trecut - cand profitul a fost de 602.726 lei (170.000 de euro). Rezultatele bune se datoreaza vanzarilor inregistrate cu brandul Zuzu, dar si cu celelalte doua branduri - Fulga si Albalact.

Pentru cea de-a doua parte a anului 2007, reprezentantii Albalact estimeaza in continuare o crestere a cifrei de afaceri, concomitent cu cresterea cheltuielilor de marketing pentru lansarea de produse noi.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 3.500 de actionari si este listata pe piata Rasdaq. Pe langa produsele lactate proaspete comercializate sub brandurile Fulga si Zuzu, Albalact mai comercializeaza unt, iaurt si smantana sub marca omonima Albalact.