Magazinul Technomarket dinTargoviste este unul "pilot" de format mai mic, introducand conceptul Technomarket in Romania, pe o suprafata de 1.300 metri patrati si avand la vanzare 3.500 de articole. Un Technomarket standard, cum vor fi urmatoarele magazine din Romania, are o suprafata de 3.000 metri patrati si comercializeaza aproximativ 8.000 de articole.

In urmatorii trei ani, Technomarket va deschide cate un magazin in toate orasele din Romania cu peste 100.000 de locuitori si alte patru magazine in Bucuresti. Reteaua va ajunge in foarte scurt timp la peste 30 de magazine, din care cel putin 10 vor fi deschise pana la sfarsitul anului 2008, mai precizeaza comunicatul.

Equest Investments Balkans Limited, prin subsidiara Lynx Property B.V este si noul proprietar majoritar, al Domo Retail unde detine 75% din pachetul de actiuni. Prin tranzactia Domo, Equest a creat unul dintre cele mai mari grupuri de retail specializate in electrocasnice, electronice si IT&C din sud-estul Europei, in ceea ce priveste cifra de afaceri, care va adopta pe toate pietele pe care activeaza o strategie de dezvoltare bazata pe doua branduri: Technomarket si Domo.

Citeste si:

“Domo Retail a optat multa vreme pentru o strategie monobrand, pentru optimizarea costurilor de promovare si de operare, chiar daca reteaua din punct de vedere dimensiune magazine e foarte eterogena. Acum consideram ca a sosit momentul pentru diversificare. Am luat aceasta hotarare bazandu-ne pe motive intemeiate: trendul crescator al pietei dupa aderare, nevoia de standardizare si specializare si, nu in ultimul rand, tranzactia recenta care a schimbat putin strategia si perspectivele companiei”, a declarat directorul executiv al Domo Retail, Lorand Szarvadi.

In Romania, ambele branduri vor fi operate de Domo Retail. Technomarket va fi formatul pentru magazine mai mari de 2.000 metri patrati, cu un focus mai accentuat pe consumer electronics si IT&C, iar Domo pentru magazine stradale si in centre comerciale, cu suprafete pana la 1.500 metri patrati.
Technomarket Europe a fost infiintat in 1999 si este cel mai mare lant de magazine din Bulgaria, cu peste 30 de sucursale cu o suprafata totala de peste 48.000 de metri patrati. In 2004, compania si-a extins operatiunile in regiune deschizand primele unitati in Macedonia si Serbia.