Noul hipermarket este situat in zona de sud-est a Bucurestiului pe calea Vitan si va comercializa peste 37.000 de produse alimentare si nealimentare, pe o suprafata utila de vanzare de peste 7.700 metri patrati. Noul hipermarket care a presupus o investitie de 27 milioane de euro ce include echipamente si instalatii, se desfasoara pe o suprafata total construita de 14.590 metri patrati si dispune de o parcare subterana cu 500 de locuri pe o suprafata de 13.830 metri patrati.

"Intrarea pe piata din Bucuresti reprezinta pentru noi un pas important. Ne propunem in continuare o expansiune sustinuta stiut fiind faptul ca pana la sfarsitul anului viitor dorim sa avem operationale 21 hipermarketuri din care patru in Bucuresti. Pana in prezent suma totala investita in cele zece magazine este de peste 200 milioane de euro", a declarat directorul general Real Hypermarket Romania, Tjeerd Jegen.

Hipermarketul Real va include si o galerie care va reuni 14 magazine si care se va intinde pe un spatiu de 4.100 metri patrati atat la parter cat si la etaj.

Citeste si:

Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, a intrat pe piata romaneasca in 2006 si opereaza in prezent zece magazine in tara. Compania va mai deschide cinci magazine noi in Romania pana la finele anului si va continua procesul de extindere si anul viitor cand vrea sa mai deschida inca sase magazine in tara, dintre care trei in Capitala.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. In prezent, compania are peste 70 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hipermarket-urile Marktkauf.