"Vom folosi cei peste zece milioane euro, obtinuti in urma acestei tranzactii, pentru a sustine dezvoltarea afacerilor de anul acesta, prin deschiderea a sapte noi magazine Flanco World pana la finalul anului si prin imbunatatirea cash-flow-ului in scopul atingerii unui varf al vanzarilor in perioada urmatoare. Asa cum am mai declarat, vanzarea proprietatilor imobiliare se afla in deplina concordanta cu strategia noastra de a ne concentra asupra liniei principale de business, retailul electronic. Ne asteptam ca dezvoltarea retelei de magazine Flanco World pana la finalul acestui an sa contribuie la succesul sezonului de vanzari din aceasta iarna", a declarat directorul executiv Flamingo International, Jiri Rizek.

Tranzactia incheiata de Flamingo International cu Nepi Bucharest One se refera la o locatie detinuta de Flamingo in Bucuresti si alte trei locatii detinute de Flanco International SRL in Iasi, Bacau si Brasov, confirmand astfel strategia grupului anuntata la inceputul acestui an de a se concentra asupra retailului electronic. Pe langa extinderea retelei Flanco World, strategia companiei va implica si consolidarea grupului si sustinerea activitatii de retail din perioada de varf cuprinsa intre lunile noiembrie si decembrie, prin suplimentarea semnificativa a stocului de produse.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Grupul a estimat o crestere a profitabilitatatii pentru finalul acestui an, asteptand o cifra de afaceri in valoare de 161,2 milioane euro, cu 5% mai mult decat rezultatele raportate la finalul lui 2006 si un profit net de 520.000 euro.