Noul magazin Domo, situat pe Calea Vitan, in complexul Real va expune spre vanzare o gama de 3.000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia.

Domo este, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice si IT&C din Romania. Compania opereaza o retea nationala formata din 119 magazine ce insumeazã peste 50.000 de metri pãtrati si 1.350 angajati.

In 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. Compania a inregistrat in primele noua luni ale anului vanzari de 125 milioane de euro, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului trecut.

Fondul de investitii Equest Investments Balkans (EIB) a finalizat la inceputul lunii octombrie achizitionarea a 75% din pachetul de actiuni al retailerului de electronice si electrocasnice Domo, pentru care a platit 62,5 milioane euro prin intermediul subsidiarei sale Lynx Property. Prin tranzactia Domo, Equest a creat unul dintre cele mai mari grupuri de retail specializate in electrocasnice, electronice si IT&C din sud-estul Europei, in ceea ce priveste cifra de afaceri, care va adopta pe toate pietele pe care activeaza o strategie de dezvoltare bazata pe doua branduri: Technomarket si Domo.