Vivartia se va concentra pe cresterea cotei de piata in Cipru si Bulgaria pe segmentul produselor lactate si pe promovarea de noi produse pe segmentul dulciurilor si produselor de patiserie. Compania urmareste de asemenea cresterea vanzarilor diviziei de salate proaspete. Lantul de restaurante si catering al grupului grec se va axa pe dezvoltarea unitatilor Flocafe in Grecia, incercand totodata sa patrunda pe piata livrarilor de mancare.

Compania Vivartia si-a anuntat planul de afaceri pentru perioada 2008-2012 si a programat 800 milioane de euro pentru investitii si achizitii. Planul de dezvoltare al Vivartia pentru perioada 2008-2012 se concentreaza pe noi achizitii si expansiunea geografica in sud-estul Europei, dar si pe controlul asupra costurilor pentru majoritatea diviziilor sale.

Grupul grecesc Vivartia, care a fost recent achizitionat de Marfin Investment Group a fost temporar suspendat de la bursa din Atena pana la publicarea planului de afaceri, dar spera sa fie din nou inclusa in tranzactii, acum ca a publicat planul.

Compania Vivartia este rezultatul fuziunii dintre Delta Dairy Products cu alte companii grecesti importante din domeniul alimentar, prinrtre care Chipita, Goody's si multe alte societati ce activau pe segmentul mancarurilor si bauturilor. Actionarul majoritar al companiei a fost familia Daskalopoulos pana cand grupul Marfin Investment a cumparat o participatie de 76,89% din Vivartia.