Electrolux Romania a inregistrat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de 111,3 milioane euro, in crestere cu 10,6% fata de intervalul ianuarie - septembrie din 2006, cand a inregistrat o cifra de afaceri de circa 100 de milioane de euro
Compania este prezenta in Romania din 1995 si are in componenta o divizie de vanzari si marketing in Bucuresti, precum si o fabrica de aragazuri la Satu Mare, in cadrul careia detine 99,52% din actiuni. Fabrica Electrolux din Satu Mare vizeaza exclusiv productia de aragaze, la aceasta fabrica fiind realizata majoritatea productiei de aragaze Zanussi din Europa. Productia se face atat pentru piata romaneasca cat si pentru piete straine ca Rusia si tarile balcanice, tarile baltice, Israel, Finlanda, Rusia, Suedia si Norvegia.

Valoarea totala a investitiilor realizate de la achizitia fabricii de catre grupul Electrolux si pana in prezent depaseste 31 milioane euro.

Profitul operational al grupului Electrolux AB, ocupantul locului secund in clasamentul producatorilor de electrocasnice din lume, a crescut pana la 1,15 miliarde coroane suedeze (179 milioane dolari) in primele noua luni, excluzand elementele exceptionale, cu putin peste performanta inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, de 1,14 miliarde coroane,

Electrolux Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 142 milioane euro, in scadere cu 6,6% fata de 2005.

Electrolux este al doilea producator de electrocasnice din lume, avand mai mult de 40 milioane produse vandute in 150 de tari anual. Electrolux este producator de aspiratoare, masini de spalat, congelatoare si frigidere, iar printre brandurile sale se numara AEG, Zanussi, Eureka si Frigidaire.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri