Real Hypermarket Timisoara II este situat in partea de sud a orasului si este cel de al patrulea magazin deschis anul acesta de catre companie. Noul magazin se intinde pe o suprafata total construita de 14.000 metri patrati si dispune de o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati. Hipermarketul beneficiaza de 1.000 de locuri de parcare si comercializeaza o gama de peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare. Investitia care include echipamente si instalatii se ridica la 22 milioane de euro.

"Venim pe piata din Timisoara cu un al doilea hipermarket de generatie noua. In decursul anului care s-a scurs am analizat si am tinut cont de cerintele clientilor nostri, pentru ca acum sa putem oferi o repartizare sortimentala mai buna, o grupare pe produse care defineste mai bine nevoile clientilor nostri" a declarat directorul general al Real Hypermarket Romania, Tjeerd Jegen.

Cel de al doilea magazin din Timisoara dispune si de o galerie care se intinde pe un spatiu total de 10.000 de metri patrati si care reuneste 31 de magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte si incaltaminte.

Citeste si:

Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte, jucarii si altele.

Divizia Real Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retailer din lume, prezent in 31 de tari unde detine peste 2.400 de unitati in care lucreaza in jur de 270.000 de angajati. Real a intrat pe piata romaneasca in 2006 si pana la sfarsitul anului viitor intentioneaza sa aiba operationale 21 de hipermarketuri din care patru in Bucuresti. Pana in prezent suma totala investita in cele 11 magazine este de peste 200 milioane de euro.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 70 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hipermarket-urile Marktkauf.