"Pentru anul acesta fiscal estimam o crestere substantiala a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut, de cel putin 50%, avand in vedere si extinderea retelei de magazine. Pe de alta parte, marcile proprii au inceput sa fie tot mai cunoscute si implicit vandute in randul consumatorilor. Din gama noastra de 1.500 de produse, cam 450 sunt marci proprii, iar aceasta pondere se pastreaza si in cifra de afaceri" a declarat directorul general adjunct Plus Discount Romania, Martin Norbert Missbrandt.

Acesta a adaugat ca marcile proprii sunt de fapt cele care fac diferenta intre jucatorii concurenti de pe segmentul de discount.

Plus Discount a intrat pe piata din Romania in anul 2005, iar in anul fiscal incheiat la 30 aprilie 2007 a inregistrat o cifra de afaceri de 126,5 milioane de euro, de patru ori mai mare decat in anul fiscal precedent.

Citeste si:

In prezent, Plus Discount Romania opereaza o retea de 48 de magazine, cu o suprafata totala de 50.000 de metri patrati si cu un numar de circa 1.250 de angajati.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.