Retailerul Teknosa, detinut de grupul turcesc Sabanci, a inaugurat saptamana aceasta la Giurgiu al saselea magazin din Romania in urma unei investitii de 400.000 de euro.
"Noul magazin Teknosa din Giurgiu este un fost magazin Cosmo care a fost reorganizat si rebranduit prin investitii de 400.000 de euro. Magazinul are o suprafata de 300 de metri patrati" au declarat, potrivit NewsIn, reprezentantii Teknosa.

In viitorul apropiat compania va deschide un nou magazin Teknosa in orasul Targu Mures. Politica de extindere a companiei vizeaza deschiderea de magazine in marile orase si centre comerciale din Romania, odata cu consolidarea pozitiei Teknosa ca brand regional.

Teknosa a intrat pe piata de retail din Romania prin achizitia a 51% din actiunile Primex, operator al magazinelor Cosmo care detinea o retea de 51 de unitati de retail. Actionariatul Primex este format din Teknosa IC VE DIS Ticaret AS cu 51% din capitalul social, Baba Gyorgy cu 48,96%, restul de 0,04% fiind detinut de trei persoane fizice. Teknosa estimeaza, pentru intreg anul curent, o cifra de afaceri de aproximativ 50 milioane euro, dupa deschiderea a zece magazine in 2007.

Teknosa detine 167 de magazine in 49 de orase din lume, deservind anual peste 4,5 milioane de clienti. Holdingul turcesc detine actiuni la 65 de companii. Sabanci a incheiat parteneriate cu zece companii straine si are un numar de 45.000 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri