Compania Niky, operatorul unei retele de 15 magazine ce comercializeaza haine de dama sub brandul romanesc Nichi Cristina Nichita, estimeaza o crestere a afacerilor cu 25% anul acesta, pana la 1,87 milioane de euro ca urmare a extinderii in tara, au declarat pentru NewsIn reprezentantii companiei.
Recent compania a inaugurat la Cluj, in Iulius Mall, al 15-lea magazin propriu sub brandul Nichi Cristina Nichita care se intinde pe o suprafata de circa 51 metri patrati si care a necesitat investitii de 35.000 de euro. Aceasta inaugurare face parte din planul de extindere la nivel national a retelei de magazine pe care Niky il va continua si anul viitor.

"Pentru anul viitor, Nichi Cristina Nichita intentioneaza sa se extinda in cateva din localitatile deja existente.Vor fi inaugurate patru noi magazine proprii, dintre care trei vor fi localizate in Bucuresti, iar unul in Iasi", au declarat reprezentantii Niky.

Niky este o companie infiintata in 1995 cu capital integral romanesc. In prezent, compania opereaza o retea de 15 unitati care cuprinde mai multe orase importante din tara cum ar fi Bucuresti, Iasi, Cluj, Oradea, Constanta, Piatra Neamt, Pitesti, Timisoara, Suceava, Ploiesti, Baia Mare, Sibiu, Odorheiu Secuiesc.

Brandul Nichi Cristina Nichita detine in acest moment o pozitie dominanta pe segmentul confectiilor de dama la nivel national, compania inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro. In 2004, compania a schimbat numele de brand sub care sunt comercializate produsele vestimentare de la Niky Fashion la Nichi Cristina Nichita, "pentru evidentierea brandului romanesc" dupa cum sustin reprezentantii firmei.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri