Bugetul este directionat catre campania derulata la nivel national pe outdoor, cea derulata pe radio (Kiss FM si Magic FM), presa, on-line (incluzand si partea de web design), trade marketing si POSM. Fata de 2006, bugetul de promovare alocat anul acesta a crescut cu 10%.

“In ceea ce priveste investitia totala a companiei URBB pentru producerea editiei 2007 a Tuborg Christmas Brew, aceasta a inregistrat o crestere de aproximativ 15% fata de anul trecut, suma care include, pe langa bugetul de comunicare, si investitia in ambalaje primare si secundare. Dimensionarea bugetului de productie pentru anul in curs a anticipat cresterea estimata a volumului de vanzari Tuborg Christmas Brew, fata de 2006, cu 10%.” a declarat Catalin Ignat, vice-presedinte marketing URBB.

Compania URBB a lansat pentru cel de-al optulea an consecutiv Tuborg Christmas Brew, berea creata special pentru sarbatorile de iarna. In mod traditional, marca Tuborg Christmas Brew va fi prezenta pe piata o perioada limitata, in intervalul 3 noiembrie – 31 decembrie, pentru a completa atmosfera de sarbatoare a sfarsitului de an.