Pentru anul viitor, compania are in plan extinderea si intarirea operatiunilor din tarile din Europa Centrala si de Est. In prezent, LaborMed detine o cota de piata de 1% pe piata din Republica Moldova si intentioneaza atingerea de pozitii similare pe alte piete din regiune.

“Nu vom obtine inca de la inceput rezultate extraordinare pe pietele pe care intram. Inca suntem in proces de sintetizare a tarilor a caror piete sunt atractive pentru noi, care ar trebui sa fie un partener serios atat ca marketer, cat si ca distribuitor. Ne gandim, in special, la regiunea din estul Romaniei”, a declarat, pentru Wall-Street, Marcian Gavrilescu, directorul general al LaborMed Pharma Trading.

Gavrilescu este de parere ca in 2008 piata ar putea sa creasca cu 2 procente peste majorarea raportata anul acesta in conditiile in care vor exista anumite finantari in timpul anului electoral. Pentru urmatorii doi ani, directorul general al companiei preconizeaza ca se vor inregistra cresteri semnificative ale cifrei de afaceri, ca urmare a majorarii volumului de exporturi.

Citeste si:

“Anul 2008 va fi cel al integrarii noastre in Uniunea Europeana din punctul de vedere al business-ului, nu numai din cel al reglementarilor. Piata trebuie sa devina una matura si consolidata. Anul trecut, cele mai mari volume de vanzari s-au inregistrat la antibiotice, altfel spus, noi inca tratam bolile mizeriei”, a adaugat Gavrilescu.

Luna aceasta, LaborMed a anuntat ca si-a transferat productia in fabrica inaugurata la inceputul anului si situata in Bucuresti. Fabrica, amplasata pe o suprafata de 4.500 metri patrati, are o capacitate de 1,5 miliarde de doze de medicamente anual si reprezinta rezultatul unei investitii de tip greenfield (de la zero) in valoare de 13 milioane de euro.