Puma Sports Romania, filiala producatorului german de echipament sportiv, intentioneaza sa deschida cel putin cinci magazine in tara, pana in 2010, suprafata medie pentru o unitate fiind de 150 - 200 metri patrati, au declarat reprezentantii comapniei.
"Nu ne-am propus target final, dar pana in 2010 vrem sa avem deschise cel putin cinci magazine proprii, deoarece credem ca Romania este piata cu cel mai puternic potential de crestere din regiune. In principiu vizam orasele mari cu peste 150.000 de locuitori, iar magazinele vor fi deschise in regim de inchiriere, in diferite centre comerciale", a declarat directorul regional pe Europa de Est al Puma, Stefan Pesendorfer.

Compania Puma a infiintat luna aceasta propria filiala in tara - Puma Sports Romania, cu sediul in Bucuresti, filiala care va deveni operationala de la 1 ianuarie 2008. Compania si-a planificat deja deschiderea primului magazin in Constanta, in City Park Mall la inceputul lui 2008, dar si a unui showroom in Bucuresti, care va avea o suprafata de peste 300 metri patrati si va fi destinat exclusiv potentialilor parteneri ai companiei, si nu consumatorului final.

Reprezentantii Puma Romania au anuntat ca din ianuarie 2008 vor termina parteneriatul cu Mexxem ca distribuitor exclusiv al produselor marcii in tara, dar vor continua colaborarea cu aceasta ca si client. In prezent, compania clujeana Mexxem opereaza sapte magazine in tara in care comercializeaza produsele Puma.

Compania Puma AG, infiintata in 1948 in Germania, isi distribuie produsele in peste 80 de tari si vizeaza sa atinga o cifra de afaceri de patru miliarde euro pana in 2010, ca urmare a extinderii si pe alte piete. Noul actionar majoritar al Puma este grupul BPR care detine 62,1% din actiuni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri