In actuala cladire, casa monument istoric Lascar Catargiu, vor functiona doua concepte: pe doua niveluri la demisol va fi City Cafe Lounge, iar restaurantul Buongiorno se va afla la primul nivel si la etaj, precum si pe terasa.

Capacitatea restaurantului este de 150 de locuri, la care, pe timp de vara cand va fi deschisa si terasa, se vor adauga alte 150. Cafeneaua are 50 de locuri.

Restaurantul va profita de experienta bucatarului sef, Robert Florea, care impreuna cu managementul companiei, va implementa retetele si un sistem de operare performant.

Meniul este deosebit, plecand de la gastrononia mediteraneana si integrand perfect bucataria italieneasca, savuroasa si sanatoasa, oferita clientilor intr-un ambient unic si „condimentata” cu elementele deosebite de decor.

Restaurantul beneficiaza de asemenea si de expertiza echipei preluata de la un restaurant foarte cunoscut si important de pe piata.

„Scopul nostru este sa punem bazele unui nou lant de restaurante care are ca si obiectiv principal sa devina cea mai bine cotata retea de restaurante pe segmentul de gastronomie mediteraneana-italiana. Acest concept se va adresa clasei medii-superioare, insa nu este un concept exclusivist”, afirma Dragos Petrescu, CEO grup.

Odata cu inaugurarea restaurantului Buongiorno, grupul City Grill/ Caru cu Bere devine cel mai important grup de restaurante de pe piata romaneasca, , fiind totodata si cea mai mare retea cu capital integral romanesc din domeniu.

Brandul Buongiorno va exista atat in centru, cat si in cartierele adiacente acestuia, unde locuiesc oameni cu venituri peste 500-600 euro.

Citeste si:

Locatia noului restaurant este speciala, acest monument istoric fiind atent restaurat cu o investitie de peste 1,5 milioane euro.

Strategia de lansare a brandului Buongiorno a fost experimentata si la Caru’ cu Bere. Restaurantul porneste cu un soft-opening in noiembrie 2007, apoi are loc lansarea in media (ziare, radio, tv), urmand ca pana la safrsitul lui februarie 2008 sa fie investiti in campania de promovare peste 100 mii euro, iar abia in martie2008 va fi grand-opening-ul.

In perioada noiembrie 2007 –martie 2008 se va consolida brandul si echipa isi face „rodajul”, lansarea oficiala fiind odata cu deschiderea terasei.

Condusa de o echipa cu experienta majora in administrarea de restaurante, bazata pe un sistem performant de management si control al calitatii, reteaua City Grill s-a dezvoltat rapid, ajungand in doar 3 ani de la inaugurare la un numar de 6 restaurante City Grill, 2 cafenele City Cafe si restaurantul Caru cu Bere.

Un alt fapt care demonstreaza succesul acestui brand este cifra de afaceri, estimata pentru anul 2007 la peste 11 milioane de euro, cifra de afaceri care nu include si brandul Buongiorno (business plan-ul pentru acesta este estimat la aproximativ 2mil euro in anul 2008).

Planurile echipei care manageriaza acest business nu se opresc aici, in anul 2008 urmand sa aiba loc inca 6 noi lansari de restaurante (City Grill si Buongiorno) si cafenele, fiind prognozate vanzari de peste 15 milioane euro.

Planurile de viitor pentru Buongiorno cuprind inaugurarea unui numar de 10 restaurante in urmatorii trei ani, investitiile alocate pentru aceste noi inaugurari fiind de 4 milioane euro, proiectul Buongiorno urmand sa fie dezvoltat in locatii de referinta din Bucuresti.