"In general in luna decembrie vanzarile cresc cu cel putin 15%, marea majoritate a comenzilor facandu-se pana pe 20 ale lunii. Prin traditie, in luna decembrie comportamentul cumparatorilor este diferit. Sarbatorile de Craciun si de Anul Nou influenteaza mult cat si ce anume se cumpara si reprezinta o oportunitate extraordinara pentru cei care ne cunosc si ne folosesc produsele sa le cumpere si celor dragi", a declarat directorul general al companiei Amway Romania, George Popescu.

Acesta a adaugat ca aproximativ 60% din vanzările Amway sunt reprezentate de produsele cosmetice din gamele Artistry si E Funkhouser NY si de cele din gamele de ingrijire personala Body Series, Tolsom, Hymm, Satinique.
"Intr-o luna obisnuita ajungem pana la 30.000 de comenzi. In decembrie cu siguranta vom avea mai mult de 35.000 de comenzi" a mai spus Popescu.

Pentru intreg anul, Amway Romania estimează o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de 2006, pana la 125 milioane de lei, si vizeaza acelasi ritm de crestere si pentru 2008.

Citeste si:

Compania ofera in acest moment zece game diferite de produse: cosmetice, suplimente alimentare, produse de ingrijire personala, de ingrijire a locuintei, vase de gatit, sisteme de tratare a apei, precum si o gama de produse premium constand în parfumuri, lenjerie si bijuterii. Produsele sunt fabricate in proporţie de 95% in Statele Unite, iar restul in Irlanda si Germania.

Compania Amway Romania a intrat pe piata romanească in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 800 de produse din diverse game si peste 50.000 de reprezentanti in toata tara.

Amway Corporation a fost infiinţată in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi una dintre cele mai mari companii de vanzări directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari în 2006 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzători independenti.