Sarantis Romania, filiala producatorului grec de parfumuri Sarantis, se afla in tratative pentru achizitionarea unei companii romanesti ce activeaza in domeniul produselor cosmetice si al celor de curatenie, potrivit Thomson Financial.
Sarantis Romania este detinuta in totalitate de grupul grec. Compania este in discutii pentru preluarea unei participatii la o companie romaneasca de cosmetice, dar nu a fost inca stabilit un acord preliminar. Compania listata la bursa din Atena nu a dezvalui alte detalii legate de tranzactie, spunand ca ele vor fi facute publice la semnarea contractului.

Filiala din Romania a grupului Sarantis a fost infiintata in 1996 sub denumirea de Romsar Cosmetics cu sediul central in Bucuresti. In februarie 2005, compania si-a schimbat denumirea in Sarantis Romania. Compania distribuie produsele la nivel national, prin intermediul a noua centre, atingandu-se aproximativ 8.000 de puncte de vanzare directa. Compania comercializeaza pe piata romaneasca produse fabricate de grupul Sarantis, cum ar fi: gama de parfumuri masculine STR8, Dare, parfumuri feminine B.U., C-Thru, X-Pose, linia de ingrijire a incaltamintei Camel, lina de produse Fino.

Sarantis Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 113,3 milioane lei si un profit net de 12,56 milioane lei, la un numar mediu de angajati de 310, conform datelor Ministerului Finantelor.

Printre jucatorii de pe piata cosmeticelor se numara, alaturi de Sarantis, P&G, Avon, Oriflame, Beiersdorf, Henkel sau L'Oreal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri