Vanzarile de ATV-uri s-au dublat in lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, pe o piata in crestere, estimata la circa 6.000-7.000 de ATV-uri anual, au declarat, potrivit NewsIn, reprezentantii companiilor importatoare de ATV-uri.
"In lunile de iarna, precum si primavara, vanzarile de ATV-uri cresc simtitor comparativ cu alte perioade ale anului, cum ar fi vara ori toamna. In noiembrie si decembrie 2007 vanzarile au fost duble fata de lunile similare din anul precedent", au spus reprezentantii companiilor ATV Rom si Filda SRL.

Potrivit reprezentantului de vanzari al Filda, Liviu Matei, clientii s-au reorientat catre vehicule mai scumpe si mai fiabile, desi in 2005 erau cautate ATV-urile chinezesti foarte ieftine. "Initial, marca chinezeasca Ronin era cea mai cautata. Anul trecut, Linhai, tot un ATV chinezesc, dar de calitate superioara, s-a impus pe piata romaneasca. Treptat, clientii se indreapta spre marci ca TGB, Suzuki si Yamaha", a explicat Matei.

In anul 2006, in Romania se vindeau in medie doua ATV-uri scumpe pe luna, iar anul trecut media a ajuns la noua unitati, potrivit directorului general al ATV Rom, Alexandru Badea.

Potrivit acestuia, piata de ATV-uri numara in 2007 circa 6.000-7.000 de unitati, iar pentru anul acesta se asteapta o dublare a numarului de astfel de vehicule comercializate in Romania. "Desi nu exista o estimare oficiala a pietei de ATV-uri, aceasta numara circa 6.000-7.000 de unitati, iar marca Linhai detine o cota de piata de 50%. Ma astept ca anul acesta piata sa creasca cu cel putin 100%", a adaugat Badea.

Cele mai ieftine ATV-uri din Romania costa in jur de 700 de euro, cu TVA inclus, iar cele mai scumpe pot depasi 50.000 de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri