"Intr-adevar, anul acesta dorim sa ne concentram pe actiunile de remodelare incepute inca din anul 2006 si continuate in 2007, scopul fiind acela de a corespunde cu cele mai inalte cerinte ale comertului modern, precum si cu standardele europene de comercializare si expunere a marfii. De asemenea, am dorit sa cream un spatiu de cumparare care sa aduca un plus de confort si servicii imbunatatite pentru clientii nostri" au precizat, potrivit NewsIn, oficialii Metro Romania.

Investitia in remodelarea fiecarui magazin s-a ridicat in 2006 la 4,3 milioane euro, implicand magazinele Metro din Timisoara (un magazin), Brasov (un magazin) si Militari. Anul precedent, investitia a fost de 3,5 milioane euro pentru modernizarea Metro Suceava si de 3,8 milioane euro pentru Metro Cluj.

Metro Cash & Carry Romania are in prezent 23 de centre de distributie in tara si trei in Moldova, iar in ultimii doi ani nu a mai inaugurat nici un magazin nou, ci s-a bazat doar pe modernizarea celor existente. Compania sustine ca stoparea momentana a procesului de extindere nu se datoreaza maturizarii segmentului de cash&carry din retailul romanesc, ci dimpotriva concurentei.

Citeste si:

"Nu putem vorbi despre o maturitate a pietei de comert, facand fata in permanenta unor procese care se afla in continua miscare. Jucatori noi pot aparea oricand, in functie de strategia lor proprie de dezvoltare si asta nu face decat sa ne impulsioneze sa oferim produse si servicii de calitate din ce in ce mai bune" au adaugat reprezentantii Metro Romania.

Modernizarea magazinelor Metro presupune o gama variata si imbunatatita in raionul de produse proaspete; echipamente noi, conforme cu normele internationale de calitate, o noua linie de virtrine pentru produsele congelate si extinderea suprafetelor de vanzare pentru diferite raioane.

In Romania, Metro Cash & Carry Romania s-a lansat oficial in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Grupul german de retail Metro are sediul principal in Germania si este unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile Metro Group au depasit cifra de 65 miliarde euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.