Dupa un an care s-a tradus prin dublarea profitului si o crestere a cifrei de afaceri de 30%, planurile pentru 2008 ale McDonald’s Romania vizeaza deschiderea de noi locatii si o majorare a business-ului de peste 10%.
Potrivit datelor financiare preliminare, profitul inainte de impozitare al companiei pentru 2008 este de 40 de milioane de lei (12 milioane de euro), aproape dublu, tinand cont ca in 2006, McDonald’s a raportat un profit de 21 milioane de lei (6 milioane de euro). 2007 a fost pentru McDonald's al treilea an de profit pe piata romaneasca.

Anul trecut, vanzarile in cele 52 de locatii au fost de 307 milioane de lei, ceea ce a insemnat o crestere de 30% fata de 2007.

Pentru acest an, compania se asteapta la o majorare decel putin 10% a veniturilor din vanzari, pe fondul diversificarii meniului, dar mai ales a extinderii retelei de restaurante in tara.

“Vom continua procesul de diversificare a ofertei in ceea ce priveste produsele noastre. Vom mai deschide intre 6 si 8 restaurante, urmand ca din 2009 sa accentuam aceasta politica de dezvoltare”, ne-a declarat Cristian Savu, director de comunicare al lantului de restaurante fast-food McDonald’s.

Lantul de restaurante McDonald’s, lider mondial pe piata de fast-food, este prezent in aproximativ 100 de tari, cu peste 30.000 de restaurante si vanzari anuale de peste 14 miliarde de euro. In Romania, McDonald’s este prezent din 16 iunie 1995, in prezent detinand 52 de locatii in Bucuresti si in tara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri