Pachetele de servicii turistice cu zbor charter inclus spre Egipt si Tunisia au generat cele mai mari vanzari de anul trecut, conform declaratiilor reprzentantilor agentiei.

„Din punct de vedere al cifrei de vanzari inregistram in Romania cel mai mare salt la nivelul european al grupului, iar cresterea numarului de turisti serviti, cu 278,5% fata de 2006, arata ca serviciile noastre sunt tot mai cautate de turistii romani”, a declarat Csaba Garamszegi, manager Best Reisen Romania.

Anul trecut, agentia a servit 22.000 de clienti romani, preponderent spre destinatiile Egipt si Tunisia, lansand chartere cu zboruri directe din Romania spre Hurghanda si Sharm El Sheik si dubland capacitatea de transport spre Tunisia. De asemenea, Best Reisen opereaza chartere spre Tunisia pe tot parcursul anului, si nu numai in perioada sarbatorilor, ceea ce reprezinta un avantaj competitiv, in opinia lui Garamszegi.

Citeste si:

De asemenea, numarul partenerilor Best Reisen, reprezentati de agentii revanzatoare, a crescut de la 680 in 2006 la 1070 in 2007,ceea ce se traduce prin performanta si calitate, potrivit afirmatiilor managerului Best Reisen Romania.

„In noul an ne propunem sa consolidam operarea pe cele doua destinatii, Tunisia si Egipt, si sa venim cu cateva destinatii noi care vor fi dezvaluite cel mai probabil la targul de turism din primavara. Dat fiind faptul ca in anul anterior 35% dintre clientii care au optat pentru Tunisia au ales hoteluri de 5 stele si peste 65% din clientii de Egipt au mers pe acelasi palier calitativ de top, noile oferte vor reflecta aceasta directie. In acelasi timp ne bucura faptul ca am calatorit in medie cu cate 25-30 de copii pe zbor, ceea ce arata ca propunerea noastra de cluburi Dino a fost deosebit de apreciata iar pentru acest an pregatim pachete noi, cu preturi si servicii speciale, adresate familiilor cu copii”, a continuat managerul Best Reisen Romania.

Lansata in anul 2005, Best Reisen Romania face parte din grupul Best Reisen, tour-operator in 6 tari: Tunisia, Cehia si Slovacia, Ungaria, Serbia si Romania. In 2006, agentia a avut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro si ofera la momentul actual pachete turistice printr-o retea de 1.070 agentii revanzatoare, raspandite in toata tara.