"Aceasta crestere se bazeaza pe rezultatele investitiilor facute in acest an pentru deschiderea de noi filiale si showroom-uri, pentru extinderea fortei de vanzari si a dotarii logistice a acesteia, in cele 13 expozitii la care a participat precum si in demararea exporturilor pe alte piete din Europa Centrala si de Est", a declarat directorul general Holdmann, Razvan Ioan Nechita.

Din punct de vedere al volumului de vanzari in 2007, Holdmann a furnizat 54% din produse catre industria alimentara si alte industrii, urmate de sectorul HoReCa cu 15%, spatiile comerciale si a birourilor avand 18%, iar distribuitorii 13%.

In prezent Holdmann Europe are o acoperire nationala atat prin filialele proprii, cat si prin distribuitori. "Ca parte a strategiei de dezvoltare si extindere pe termen lung la nivel european, din 2007, Holdmann este prezent si pe piata de igiena profesionala din Republica Moldova, prin intermediul unui distribuitor local", a mai spus Razvan Ioan Nechita.

Citeste si:

Grupul de companii Holdmann este format din: Holdmann Europe, Holdmann Hygiene Solutions, Holdmann Technologies, Holdmann Service, Holdmann Food Solutions, si Logic Logistics. Grupul estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 15 milioane euro.

Grupul Holdmann este prezent de 13 ani pe piata din Romania pentru a oferi solutii de igiena profesionala, echipamente si utilaje pentru industria alimentara si cleaning industrial si urban, consultanta, mentenanta si service pentru echipamente, solutii alimentare pentru domeniul HoReCa si servicii logistice nationale.