"Ne propunem ca in 2008 sa avem o crestere de 50%, la aceasta ora estimand o cifra de afaceri de 12 milioane euro. Aceasta crestere va veni din lansarea de noi restaurante si cafenele, avand in plan ca in acest an sa deschidem sase noi cafenele si cel putin trei restaurante. Investitia estimata in dezvoltarea companiei in acest an este de aproximativ doua milioane euro", a declarat proprietarul Trotter Restaurant, Catalin Mahu.

Potrivit acestuia, profitul inregistrat in 2007 este in jur de 15% din cifra de afaceri.

La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati, din care una este in Mamaia operata in sistem de franciza.

La Mama are circa 500 de angajati atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central si a avut anul trecut circa 4.000 de clienti zilnic.

Citeste si:

Tot in 2007, La Mama a lansat si serviciul de "home delivery", la ora actuala divizia de delivery acoperind 60% din Bucuresti cu zece masini.

Trotter Restaurant mai detine si doua cafenele Cafepedia in zonele Alba Iulia si Universitate, din Capitala.

Lantul Cafepedia se adreseaza segmentului mediu-superior, mai ales oamenilor de afaceri cu varste cuprinse intre 35 si 40 de ani.

Principalii competitori pe segmentul de cafenele sunt Crem Caffe si Turabo, iar pentru brandul de restaurante sunt retelele City Grill sau Gregory’s.