Robert C. Pohlad, CEO-ul companiei, a declarat ca piata din Europa Centrala a avut cea mai mare contributie la cresterea inregistrata.

“Investitiile realizate, construirea marcii si un portofoliu de produs imbogatit au dus la cresteri in volum, ca urmare a cresterilor de doua cifre raportate in principalele noastre piete din regiune, Romania si Polonia”, a precizat acesta.

PepsiAmericas mizeaza ca in 2008 sa obtina castiguri intre 1,77 dolari si 1,83 dolari per actiune, ceea ce inseamna o crestere de 7 pana la 10% peste valoarea de 1,64 dolari per actiune inregistrata in 2007.

Imbuteliatorul si-a stabilit o strategie de crestere anorganica si a incheiat tranzactii importante in Europa Centrala si de Est, cu scopul de a acapara o cota si mai mare de piata in cadrul pietelor emergente.

Citeste si:

Afacerile companiei din Romania au inregistrat o crestere de doua cifre a veniturilor, ca urmare a unei politici de pricing solide, potrivit estimarilor companiei.

Oficialii companiei au apreciat ca majorarea se datoreaza optimizarii portofoliului prin inovarea marcii de ice-tea Lipton si prin gasirea altor canale de distributie.

Cresterea volumica inregistrata in SUA a continuat sa scada in acest trimestru, insa o majorare de 3,8% a preturilor a potentat cresterea vanzarilor.

Veniturile anuale pe 2007 au crescut cu 13%, pana la 4,48 miliarde de dolari, de la cele 3,97 miliarde inregistrate in 2006.