Investitiile planificate de companie pentru 2008 se vor ridica la peste 20 de milioane de euro si vor fi orientate catre marirea capacitatii de imbuteliere si dezvoltarea sistemului de distributie. Investitia totala realizata de compania URBB in Romania, de la intrarea pe piata pana la finalul anului 2008, va atinge 185 de milioane de dolari.
La finalul anului 2007, vanzarile de bere URBB au inregistrat o crestere in volum cu 15 % fata de 2006, iar vanzarile de bauturi racoritoare au crescut cu 20 %. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17 % in 2007, fata de 2006.
In ceea ce priveste piata berii din Romania, URBB preconizeaza un ritm de crestere mai scazut fata de anul trecut, fiind estimata o crestere de cel mult 7 % pana la sfarsitul anului.
Pentru protectia mediului, URBB are un buget de 1,7 milioane de dolari, circa 75 % din fonduri fiind alocate pentru modernizarea statiei de tratare a apelor reziduale, investitia in refolosirea gazului utilizat in procesul de productie si achizitionarea unui sistem termic care sa permita producerea energiei termice si electrice.
Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Potrivit datelor Patronatului Societatilor Independente Producatoare de Bere, piata berii din Romania s-a ridicat anul trecut la 20,6 milioane hectolitri in crestere cu 17,7% fata de 17,5 milioane hectolitri de bere inregistrati in 2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: