„Anul acesta mizam pe o crestere cu 40% a cifrei de afaceri, un brand important pentru business-ul nostru fiind Cotoneve (n.red. brand ce comercializeaza dischete demachiante, betigase) care inregistreaza vanzari din ce in ce mai mari", a precizat Gheorghiu.

Green Net este o companie ce activeaza de aproape 10 ani pe piata romaneasca, fiind specializata in comercializarea produselor cosmetice, de frumusete, sanatate sau de nutritie. Compania este si unicul importator si distribuitor al produselor dermatocosmetice SkinCode, produse in Elvetia care sunt comercializate atat in marile lanturi de farmacii (Sensi Blue, Help Net), dar si in cele independente.

Circa 70% din volumul produselor SkinCode distribuite in Romania sunt comercializate in Capitala, iar restul in celelalte orase ale tarii, potrivit reprezentantilor companiei.

Citeste si:

Compania Green Net opereaza deasemenea lantul de magazine Beautik care comercializeza produse cosmetice selective de nisa. "Aceste produse beneficiaza de diferite solutii clinice, nefiind insa foarte cunoscute momentan pe piata din Romania. Anul acesta, intentionam sa extindem reteaua Beautik, urmand sa inauguram in martie in mallul ce va fi construit la Baneasa cel mai reprezentativ magazin al brandului", a mai precizat directorul Green Net.

Lantul Beautik numara in prezent sase magazine, dintre care patru sunt localizate in Bucuresti, unul in Polus Mall din Cluj si unul in mallul Felicia din Iasi. Conceptul Beautik presupune o suprafata de circa 50 metri patrati si "o investitie considerabila datorita chiriilor ridicate practicate in mallurile unde acestea sunt localizate".

Compania Green Net apartine grupului Farmexim alaturi de companiile Farmexim si Help Net. Grupul Farmexim are in prezent peste 1.300 de angajati si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri cumulata de 205 milioane euro depasindu-si obiectivele stabilite cu 5%.