Producatorul european de usi de garaj Hormann a realizat pe piata locala o cifra de afaceri de 9,2 milioane euro in 2007, in crestere cu 40% fata de 2006 si mizeaza anul acesta pe afaceri de 12 milioane euro, a declarat astazi directorul general al companiei, Bogdan Cojocaru, citat de NewsIn.
"Hormann Romania si-a consolidat anul trecut pozitia de lider pe piata usilor de garaj dupa ce realizarile companiei au depasit estimarile initiale de crestere. De altfel, Romania se afla in topul vanzarilor realizate de Hormann in 2007 in regiunea Europei de Est dupa Ungaria. Pentru anul in curs ne propunem cresterea cotei de piata si implicit a cifrei de afaceri cu aproximativ 30-35% pana la circa 12 milioane euro", a declarat Bogdan Cojocaru.

Pentru anul in curs cresterile cele mai mari se estimeaza la usile de garaj (peste 40%), tehnica de incarcare (47%), usi de interior si speciale (35%) si usi industriale (30%). Tot in 2008, compania va lansa o serie de produse si accesorii noi si isi va extinde si reteaua de distributie.

Reprezentantii companiei au mai declarat ca anul acesta vor incepe lucrarile de constructie a unui showroom in Bucuresti care va fi finalizat in 2009, printr-o investitie de patru milioane euro. Compania mai are ca obioectiv si dezvoltrea de noi showroom-uri in Timisoara si Brasov, impreuna cu distribuitorii locali.

In prezent, Hormann Romania detine o retea nationala de 80 de distribuitori care acopera intreaga tara. Hormann detine peste 45% din piata usilor de garaj, 35% pe segmentul usilor industriale si tehnica de incarcare.

Hormann este lider european in productia usilor de garaj, industriale si speciale cu o prezenta in peste 54 de tari din Europa, Asia si America de Nord. Compania detine 12 fabrici si a inregistrat in 2006 la nivel global o cifra de afaceri de aproximativ un miliard euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri