Grupul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de trei milioane de euro, în crestere cu circa 30%.
Ascendis a avut in 2007 peste 15.000 de participanti, domeniul cu cele mai mari solicitari fiind cel financiar. Pregatirea personalului pentru pilonul doi de pensii aducand companiei o provocare importanta.

Productia industriala a fost domeniul cu cea mai spectaculoasa crestere in cererea de programe de consultanta si training, potrivit lui Costea Dumitrescu, Partener Ascendis Consulting, iar cel mai bine vandut program a fost „Academia de Management”.

„De asemenea, invatarea experentiala a castigat teren si va continua sa se dezvolte si in 2008”, a adaugat Dumitrescu.

Desi acest tip de program presupune produse mai scumpe, este diferit de programul de training clasic oferind oamenilor de afaceri posibilitatea de a invata intr-un ritm accelerat (1-2 zile de curs), prin simulari de business, despre vanzari, achizitii sau chiar riscurile unui faliment.

Daca in 2007 productia industriala a avut cea mai importanta crestere, in 2008, reprezentantii Ascendis mizeaza pe sectorul public.

„Pe o piata in plina dezvoltare este din ce in ce mai greu sa gasesti oameni potriviti, oameni noi. Desi numarul persoanelor care vin la interviuri este mare, majoritatea chiar si in cazul in care sunt acceptati aleg sa nu se angajeze. Astfel, in 2008, provocarea companiilor o reprezinta retinerea si motivarea personalului”, sustine Andrei Gosu noul Director General al Ascendis Consulting.

Citeste si:

Anul 2008 va aduce si o schimbare a tipului de programe oferite, Ascendis propunandu-si sa intre mai mult pe zona de hard skills. In acest sens, compania a incheiat colaborari si parteneriate cu organizatii internationale lideri pe piata in domeniile alese: servicii financiare, transport si logistica si IT&C.

Pentru implementarea si dezvoltarea noilor proiecte, Ascendis Consulting a alocat un buget de 10% din cifra de afaceri obtinuta, urmand ca recuperarea acesteia sa se realizeze in maxim un an si jumatate pentru un produs nou adus si adaptat la cerintele pietei.

Echipa Ascendis este formata in prezent din 35 de consultanti si facilitatori (20 asociati si 15 colaboratori), urmand ca in 2008 numarul acestora sa creasca, prin recrutatarea de consultanti cu experienta in domeniul afacerilor. De asemenea, reteaua nationala de birouri va fi dezvoltata.

„In 2008 vom dezvolta reteaua nationala de birouri, astfel incat la sfarsitul anului sa avem 6 birouri in teritoriu. In orasele Timisoara, Cluj si Brasov, acestea au inceput deja sa functioneze, iar in Constanta, Iasi si Craiova urmeaza sa fie deschise”, a declarat Costea Dumitrescu, Partener Ascendis.

Ascendis Consulting este prezenta de 11 ani pe piata de training si consultanta din Romania, fiind specializat in urmatoarele domenii: Consultanta (structura si cultura de organizatie atat a clientilor cat si a partenerilor, evaluare organizationala, design-ul programelor de training), Training (programe integrate de training pentru management si personalul din operatiuni si programe specifice pentru imbunatatirea abilitatilor individuale, a mangementului, a vanzarii, negocierii dar si strategiilor de marketing), Invatare experentiala (programele au scopul de a sustine participantii la cursuri sa invete din experienta altora si sa isi construiasca o experienta proprie) si Team Building.

Printre clientii ASCENDIS se afla: Bancpost, ABN Amro, BRF Finance, BCR, Cargill, Distrigaz Sud, Dufa, E.ON Gaz Germania, GSK Eurofarm, Holcim, Interamerica, ING Asigurari de Viata, Leoni Wring Systems, Mediapro, Melinda Impex, Microsoft, Pfizer, Raiffeisen Bank, Romstal, Romtelecom, Unicredit Tiriac Bank, UPC, Xerox Romania.