Grupul olandez farmaceutic A&D Pharma a inregistrat, anul trecut, o marja de profit de 26% si un EBITDA (rata profitului inainte de plata dobanzilor, impozitelor, deprecierii si amortizarii) de 16 milioane de euro, potrivit datelor companiei.

Vanzarile consolidate s-au cifrat in jurul valorii de 425,5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de 2006, in acord cu rezultatele publicate inainte de auditare.

Divizia de distributie a produselor farmaceutice Mediplus a inregistrat vanzari de 363,6 milioane de euro, cu 26% mai mult decat anul trecut, iar lantul de farmacii Sensiblu a raportat o majorare a vanzarilor de 35% fata de aceeasi perioada.

“Rezultatele A&D Pharma au fost influentate negativ atat de deprecierea monedei nationale fata de euro a avut un impact negativ asupra noastra, ceea ce a afectat de asemenea negativ costurile operationale, cat si din cauza faptului ca autoritatile care reglementeaza piata farmaceutica locala nu au majorat preturile la medicamentele pe baza de prescriptie in concordanta cu cresterea cursului de schimb valutar", a declarat Dragos Dinu (foto), CEO-ul companiei.

In ceea ce priveste planurile de viitor, managerul general al celui mai puternic grup farmaceutic din Romania a declarat ca „ramanem increzatori in privinta perspectivelor de crestere a pietei farmaceutice in Europa Centrala si de Est si intentionam sa consolidam pozitia A&D Pharma de lider pe piata farmaceutica din Romania".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri