Retailerul de tip discount Profi va deschide saptamana aceasta primul magazin din Bucuresti, in urma unei investitii de 500.000 euro, urmand ca in viitor sa continue expansiunea retelei pe piata din Capitala.
"Intr-un magazin construit (de format mare) investitia este de aproximativ un milion de euro, dar pentru magazinul ce urmeaza a fi inaugurat in Bucuresti, investitia s-a ridicat la jumatate din suma, adica la 500.000 de euro, acesta fiind inchiriat. In continuare suntem interesati de deschiderea si altor magazine Profi in Bucuresti ", au precizat repezentantii Profi, potrivit NewsIn.

Suprafata totala a noului magazinului Profi este de 785 metri patrati, iar sala de vanzare are o suprafata de 536 metri patrati. Compania opereaza in prezent 37 de magazine Profi (inclusiv cel din Bucuresti) si noua magazine Albinuta.

Profi Rom Food a cumparat in vara lui 2007 lantul de noua supermaketuri Albinuta de la societatea lituaniana Maxima LT, pentru care a platit 25,2 milioane lei. Potrivit reperzentantilor Profi, rebranding-ul magazinelor Albinuta se va realiza pana la sfarsitul anului 2008.

Profi Rom Food este detinuta de grupul franco-belgian, Louis Delhaize. Grupul a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 11 miliarde euro. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri