In ultimii trei ani, piata prajiturilor ambalate a cunoscut o dezvoltare accelerata, observandu-se o crestere medie de peste 60%, conform ACNielsen. Aproape 50% dintre consumatori cumpara o prajitura ambalata cel putin o data pe saptamana.

„In acest context, prin lansarea noului produs, dorim sa intram intr-o noua categorie in dezvoltare care completeaza perfect portofoliul nostru actual, oferindu-ne oportunitatea de extindere a marcii Poiana”, a declarat Peter Mueller, director general Kraft Foods Romania.

Lansarea va fi sustinuta printr-o puternica campanie de comunicare, ce va incepe in mai, pe principalele canale media: TV, outdoor, presa si trade marketing in magazine.

Citeste si:

Prajiturile Poiana Dulce sunt produse pentru Kraft Foods Romania de un partener extern, Pan Group Craiova, pe baza unei retete Kraft. Elementul principal de diferentiere pentru acest produs este ciocolata Poiana din invelis.

„Suntem incantati ca am inceput acest parteneriat cu Kraft Foods Romania. Investitia noastra comuna depaseste 1 milion de euro, iar pana in prezent, la Craiova, au fost deja produse peste 3 milioane de prajituri. Sunt sigur ca experienta de comercializare a companiei Kraft combinata cu abilitatile noastre de productie reprezinta o reteta de succes”, a adaugat Florin Busuioc, directorul general al Pan Group Craiova.

Kraft Foods este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, cu o cifra de afaceri in 2007 de peste 37 de miliarde de dolari. Kraft comercializeaza un portofoliu larg de marci simbol in peste 150 de tari, inclusiv noua marci ale caror vanzari depasesc 1 miliard de dolari: branzeturile, semipreparatele si dressing-urile Kraft, mezelurile Oscar Mayer, crema de branza Philadelphia, cafeaua Maxwell House, prajiturile si biscuitii Nabisco si marca Oreo, cafeaua Jacobs, ciocolata Milka si biscuitii LU.