Cresterea inregistrata in Romania este de patru ori mai mare decat cea inregistrata la nivel de grup si de peste trei ori mai mare decat cea raportata in Europa. La nivel global, grupul a inregistrat in 2007 afaceri de 18,6 miliarde de dolari si un profit de circa 3 miliarde de dolari.

Rezultate raportate in Europa sunt o urmare a strategiei companiei de a se concentra pe cresterea cotelor de piata, pe dezvoltarea portofoliului si cresterea investitiilor pe segmentul berilor la PET, potrivit SABMiller. In afara de Romania, Rusia si Polonia au inregistrat rezultate comparabile, mai ales datorita conditiilor meteo favorabile si a economiei emergente ce caracterizeaza regiunea.

Piata berii din Romania va inregistra anul aceasta o crestere a volumului cu circa 5%, fata de 19,4 milioane de hectolitri, inregistrati in 2007, potrivit datelor emise de Asociatia Berarii Romaniei.

Citeste si:

Anul trecut, romanii au cumparat bere in valoare de peste un miliard de euro, in crestere cu aproximativ 25% fata de valoarea pietei inregistrata in 2006, de circa 800 milioane euro. Ca volum, piata va creste in 2008 cu circa 5%, conform estimarilor ABR.

SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, cu participatii in companii de fabricare a berii si contracte de distributie in peste 60 de tari de pe sase continente. Marcile grupului includ beri internationale premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii de imbuteliere a produselor Coca-Cola din lume.