Loteria Romana a incheiat un parteneriat cu retailerul Carrefour Romania prin care isi va comercializa produsele in toate hipermarketurile retelei si estimeaza vanzari lunare de 250.000 euro prin cele zece agentii mandatate deschise pana in prezent.
"In prezent, avem deschise zece agentii mandatate in reteaua de hipermarketuri Carrefour, urmand in scurt timp sa fim prezenti in toate cele 12 magazine din tara. Pentru moment estimam sa inregistram prin agentiile deschise vanzari lunare de cel putin 250.000 euro" a declarat directorul general al Loteriei Romane, Liliana Minca, citat de NewsIn.

Aceasta a adaugat ca Loteria Romana are in plan dublarea numarului de agentii mandatate din tara, de la 700 unitati in prezent, pana la 1.000 - 1.400 in urmatorii doi ani, prin incheierea de parteneiate cu diversi agenti economici. In acest sens, compania va incheia un acord cu OMV care va presupune deschiderea a 80 de noi agentii mandatate in tara.

Parteneriatul incheiat recent dintre Carrefour Romania si Loteria Romana va insemna comercializarea tuturor produselor loteristice in magazinele Carrefour, dar si in agentiile Carrefour Voiaj din galeriile comerciale. Produsele Loteriei Romane precum Loto 6/49, Noroc, Joker, Loto 5/40, Pariloto, Loz instant si altele se vor comercializa la punctul Tabac si la casele de marcat din magazinele Carrefour.

Compania Nationala Loteria Romana (CNLR) a inregistrat in 2007 un profit net de 44,46 milioane euro si vanzari totale de 341 milioane de euro. Loteria Romana are peste 3.000 de angajati si cuprinde peste 1.650 de agantii din care 700 sunt mandatate (loteria asigura echipamentele, iar partenerii personalul si logistica). Agentiile online reprezinta circa 98% din totalul retelei de vanzare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri