"Vanzarile au inceput deja sa creasca si vor fi cu 25-30% mai mari decat intr-o perioada “normala”. Putem spune ca vanzarile sunt la acelasi nivel cu cele din anul trecut dintr-o perioada comparabila", a spus Andreea Mihai , Director de Marketing al Carrefour Romania, potrivit NewsIn.

In aceasta perioada a fost creat si un catalog special unde se regasesc produse la oferte speciale pentru toata gama de Paste, 1 Mai, curatenia de primavara si nu numai, dar si un program special de functionare.

"Cele mai cautate produse in aceasta perioada sunt cele specifice, traditionale: carne de miel, vin, oua rosii, cozonaci, pasca, ciocolata speciala, preparatele din gastronomia traditionala precum drob, stufat, friptura dar si imbracamintea, electrocasnicele mici, produsele pentru gratar, sport exterior, timp liber, camping, etc", au adaugat reprezentantii Carrefour.

Citeste si:

Reprezentantii magazinului sustin ca au pornit deja si cateva tombole prin care clientii pot primi din 15 in 15 minute cate un cozonac si o sticla de vin in fiecare din magazinele Carrefour, iar alte doua persoane pot pleca intr-o vacanta in Creta.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 12 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard de euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.