Heineken Romania, cel mai mare producator de bere pe plan local, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri nete de 18%, pana la aproximativ 700 milioane de lei in 2007, pastrandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania, cu o cota de piata de 26%, potrivit studiilor de piata realizate de AC Nielsen.
"Cifra de afaceri a Heineken Romania a crescut cu 18% pentru 2007, iar compania isi consolideaza pozitia de prim jucator pe piata locala a berii, pentru al 8-lea an consecutiv [...] Am obtinut o crestere care ne-a depasit asteptarile”, a declarat Edwin Botterman (foto), presedinte & CEO Heineken Romania.
Segmentul berii la PET a inregistrat cea mai mare crestere ca volum, de 32,4% fata de 2006. Pentru intregul an 2007, cota de piata a segmentului PET a fost de 44,4%, in timp ce segmentul berii la sticla a obtinut o cota de piata de 42,5%, conform AC Nielsen.
In 2007, volumul pietei de bere din Romania a fost de aproximativ 19 milioane de hectolitri, cu un consum de 89 de litri pe cap de locuitor. Principalele surse de crestere au fost venitul consumatorului in crestere, extinderea ofertei pentru consumatori si vremea exceptionala, potrivit oficialilor Heineken Romania.
La sfarsitul lui februarie anul curent, Heineken N.V. a cumparat producatorul local Bere Mures pentru 150 de milioane de euro, tranzactie care majoreaza cota de piata pana la 31%. Bere Mures are o capacitate de productie de 1,6 milioane de hectolitri.
Heineken Romania, InBev Romania, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries au cele mai mari cote de piata, cu vanzari cumulate de 15,1 milioane de hectolitri de bere in 2007, potrivit datelor publicate saptamana aceasta de Asociatia Berarii Romaniei.
Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele de piata: Heineken, Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: