Electroputere Craiova si-a redus puternic pierderile in primele trei luni ale acestui an, la 7,14 milioane lei, de la pierderile din ultimul trimestru al anului trecut, pe fondul diminuarii cheltuielilor cu 28%, potrivit rezultatelor financiare trimestriale publicate de companie pe BVB.
In ultimul trimestru din anul trecut, Electroputere a avut pierderi de 24,24 milioane lei.

In schimb, afacerile companiei s-au comprimat in primele trei luni ale acestui an cu aproape 40%, la 28,3 milioane lei, fata de nivelul din ultimul trimestru al anului 2007, cand a raportat o cifra de afaceri de 47,14 milioane lei.

De asemenea, veniturile Electroputere au scazut dupa primele trei luni cu circa 8%, pana la 45,72 milioane lei, dupa ce in trimestrul anterior incasarile s-au cifrat la 49,55 milioane lei. Reducerea pierderilor s-a bazat pe diminuarea cheltuielilor trimestriale cu 28%, la 52,85 milioane lei, fata de costurile din ultimele trei luni ale anului trecut, care au insumat 73,79 milioane lei.

Compania are un capital social de 12,4 milioane lei, divizat in circa 124,17 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Titlurile se tranzactioneaza la categoria a II-a a BVB, sub simbolul EPT.

In octombrie 2007, compania Al Arrab Company Ltd din Arabia Saudita a oferit 2,3 milioane euro pentru pachetul de 62,82% din actiunile Electroputere, scos la vanzare de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS).

In cadrul ofertei de privatizare, compania araba a preluat datoriile Electroputere, de circa 61 milioane euro, si s-a obligat sa investeasca alte 20 milioane euro.

Electroputere are o capitalizare de 75,74 milioane lei (20,6 milioane euro), conform cotatiei de 0,61 lei/actiune, inregistrata in sedinta din 12 mai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri