Potrivit conducerii Amway, cea mai mare pondere in cifra de afaceri o reprezinta produsele cosmetice, circa 50-60%, urmate de suplimentele nutritive cu pana la 25%.

"Primele patru luni ale acestui an au fost mult peste perioada similara din 2007, iar tinta noastra este ca in fiecare luna a lui 2008 sa depasim vanzarile din luna corespondenta a anului trecut. Nu stim sigur daca ritmul acesta din primele luni se va mentine in continuare, dar putem estima pentru anul acesta o crestere a afacerilor companiei cu 15-20 %", a spus George Popescu. In primele luni ale anului cele mai mari cresteri ale vanzarilor au fost inregistrate de Amway la suplimentele nutritive.

Compania Amway a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de circa 125 milioane de lei, in crestere cu 22% fata de 2006, an in care afacerile companiei au urcat cu 48% fata de 2005, pana la 102,8 milioane de lei. Anul trecut s-au inregistrat aproximativ 370.000 de comenzi si vanzari totale de peste patru milioane de produse. Printre competitorii Amway se numara Zepter, Avon si Oriflame.

Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway din intreaga lume. Compania comercializeaza, in sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri. Amway Corporation a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 7,1 miliarde de dolari in 2007 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzatori independenti.