Potrivit oficialului Flamingo International, acesta este cel de-al doilea magazin Flanco World din Arad si dispune de o suprafata de 3.000 mp. Prin deschiderea acestui magazin, reteaua Flanco World va ajunge la un numar total de 21 de unitati operate la nivel national.

"Estimam o cerere tot mai mare pentru produsele electronice, electrocasnice si IT&C din partea clientilor odata cu apropierea Campionatului European de Fotbal 2008 si de aceea am dorit sa deschidem acest magazin", a declarat Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.

Reprezentanti Flamingo au mai spus ca anul acesta compania va continua procesul de extindere a retelei de magazine Flanco World prin planificarea unor investitii in valoare de 16 milioane de euro, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari (incluzand magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World) de 70.000 metri patrati pana la finalul lui 2008 si de 90.000 metri patrati, pana la sfarsitul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Citeste si:

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.

Infiintat in anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este unul din liderii segmentului de distributie de componente IT din Romania, incluzand, in portofoliul sau, 100 de vendori si 5.000 de repere, cuprinzand tot ceea ce este esential in termenii distributiei de componente IT&C si Audio-Video pe piata locala.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.