"Cel mai mare interes pentru acest gen de servicii vine din partea companiilor cu foarte multi angajati si, mai ales, a celor care au angajati in teritoriu. Bancile si firmele de telecomunicatii sunt primele care apeleaza la e-learning. Asta pentru ca se transmit, prin intermediul cursurilor pe calculator, informatii ce tin de procedura interna, de organizare sau protectia muncii, adica in principal acea cantitate imensa de cunostinte pe care un angajat trebuie sa le aiba, dar a caror asimilare este, in general, destul de plicticoasa. Prin metode verificate de mentinere a atentiei, aceste informatii ajung la un numar foarte mare de angajati, cu costuri nu foarte mari", a declarat Ioana Hartescu, product manager la Intuitext.

Pentru prezentarea informatiei, e-learning-ul foloseste animatia, experimentele virtuale, simularile 3D si metodele interactive.

In plus, managementul companiei poate apela la rapoarte si statistici despre cat de mult a fost accesat serviciul de educatie prin internet si care este nivelul de pregatire la care au ajuns angajatii.