"La nivel de companie, cresterea in volum a vanzarilor de bere pe durata Campionatului se va situa la aproximativ 25%, iar la nivel de piata cresterea va atinge intre 10% si 15%", a precizat reprezentantul URBB.

In ceea ce priveste variantele de ambalaj preferate de romani pe perioada Euro 2008, multi romani vor iesi pe terase pentru a vedea meciurile in compania prietenilor, astfel se va face simtita o preferinta mai mare pentru variantele de ambalare in sticla si draught, a apreciat Ignat. Acesta a adaugat, ca pe de alta parte, o mare parte dintre romani vor urmari merciurile acasa, iar in aceste cazuri consumul va fi orientat mai mult catre PET si doza".

Berea blonda va conduce si in continuare detasat in preferintele romanilor, revenindu-i o pondere de peste 95% din intreaga piata, a incheiat reprezentantul producatorului de bere.

Campionatul de fotbal Euro 2008 se desfasoara pe perioada 7 - 29 iunie, iar meciurile se joaca in Austria si Elvetia.